ingopingo

Alla inlägg den 17 november 2010

Av INGO - 17 november 2010 06:52

Jag var uppe redan klockan 06:00

 


Fick en massa energi igår efter en heldag med mycket nytta. Jag är super nöjd med mitt hår!

Vi fick även vårt berg tvättat igår, så skönt att få det gjort.

Idag e A ledig, så jag behöver inte stressa hem på lunchen, vilket är kanon då mitt flås inte är det bästa just nu, plus att så fort jag stressar nu för tiden säger min mage NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ


Jag drömde om att dagen skulle gå fort idag så jag får komma hem och kolla på Bonde söker fru =) Jag älskar det programmet! Så älskar jag A såklart som snart ska bli pappa till mitt barn...sjuuuukt!


Som jag berättade häromdagen har jag blivit besatt av kaviar och äpplen...äter två äpplen per dag och två tuber kaviar har jag ätit på fyra dagar...japp japp!

Idag känns mitt illamående mycket bättre, ska man våga tro att den är påväg bort?

Jag viiiiiiiill så gärna må lite normalt!


På fredag ska mamma shoppa och med sig hem tar hon syrran och E, ska bli jätte kul att se dom igen, nu var det några veckor sen sist.


oki nu rusar klockan

Ingo hälsar god jul

   

Jobb jobb

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards