ingopingo

Alla inlägg den 16 november 2010

Av INGO - 16 november 2010 16:47

Äntligen är jag fin i håret

Såååå skönt

Äntligen har vi köpt en kristallkrona till hallen, den blev såååå fin!

     


Sen fick jag uppleva akupunktur...hmmm har någon varit på det?

Det var inte min grej. Jag tyckte att det gjorde fruktansvärt ont att sätta en nål i huvudet och två nålar i handleden. Det var riktigt obehagligt. Men sen när dom väl

satt där var det väl skönt eller vad man ska säga. Jag fick ligga och vila i 30 minuter, somnade till lite faktiskt, men jag bokade inte upp en ny tid. Det räckte för mig.

Jag tror att mitt illamående börjar försvinna mer och mer. Nu är jag bara lite dåsig i huvudet efter akupunkturen...men det sa hon var normalt.


Åhhh jag tänker på Stina och Crister som precis fått sin dotter P i sin famn. Äntligen har dom fått sin bäbis! Jag lääängtar tills jag får se henne!


Nej nu måste vi ner i tvättstugan


Au revoir

Av INGO - 16 november 2010 06:35

God morgon

Jag och Ingo gick upp 06:00 på vår lediga dag

Härligt att sitta och dricka te och äta kavjar macka på morgonen.

Inatt har jag inte sovit många timmar, tur att jag e ledig.

Ska lämna Ingo till j idag så han får springa ute på golfbanan tillsammans med Floyd. Ska till frisören först ch sen sjukhuset för lite akupunktur. Sen blir det tvättstugan vi har ett BERG med tvätt!


Undrar hur det kommer att gå för A idag, han hade lite ont i såret igår, svårt att jobba med hans arbetsuppgifter.


Vi har fixat en hel del hemma, känns så himla mysigt nu, jag e nöjd för tillfället=)

Ha en bra dag idag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards