ingopingo

Alla inlägg den 8 november 2010

Av INGO - 8 november 2010 20:55

Idag hämtade Mia upp mig efter jobbet, vi åkte hem till Stina som ännu inte har fött ut sin lilla flicka. Hon hade bakat Muffins och bjöd på pepparkakor...jag åååååt som om det var min sista middag. Gött!

Carro kom förbi också med sin lilla prinsessa M. Snart har vi barn hela bunten. Carro har redan två...helt sjukt när man tänker tillbaka på våra tjejmiddagar och utgångar vi har haft tillsammans. Nu snart e alla mammor. Mia flyttar på fredag upp till sin kärlek i Dalarna. Han som har tagit vår vän ifrån oss heter Claes =)...hoppas att det blir bra där uppe för min vän. Jag och A ska ta oss upp dit inom kort. MEN först måste vi komma upp till Ös...fattar inte att tiden inte räcker till..skäms snart.


Ingo är nyduschad och ligger och sover bredvid A. Appropå A, idag kom det in en vän på jobbet som fick barn (en dag innan min födelsedag 16 sep). Jag Blev så rörd och glad över att hon faktiskt hade döpt hennes lilla underbart söta son till A. Hade ingen aning om det! Jätteeee kul att se henne och sonen.


Vad händer mer denna vecka? Ska träffa M en sista gång inna hon drar till skogs och sen ska jag hjälpa J att tapetsera, inget mer inplanerat!

I morgon är det möte på jobbet, regionchefen ska komma på besök. Undrar vad hon har att säga. alla är lite spända!

Ha re

au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards