ingopingo

Alla inlägg den 13 november 2010

Av INGO - 13 november 2010 08:20

I morse gick jag och Ingo på en promenad. Det var inte ett dugg kallt, bara blött och halt. Ingo gav sig inte, utan halkade runt.

Mamma kom till oss runt halv tolv så jag hann inte ens träffa henne, jag somnade 22:00 tror jag. SÅ hon och A satt uppe en sväng och hon sover fortfarande.


Idag ska vi bege oss till S. Syrran sitter hemma och väntar på oss...jag har inte ens börjat göra mig iordning. E så trött efter veckan. Så skönt att vara ledig. Nu ska jag bara njuta av varje sekund. A börjar jobba på måndag efter två veckor sjukskrivning. Ingo ska börja klara sig själv på dagarna.

På tisdag e jag ledig, då ska jag till frisören, äääntligen! Mitt hår ser inte okej ut alls.

Senare på dagen ska jag få akupunktur hos barnmorskan, ska bli spännande och se om mitt illamående blir bättre av det!


Ännu har inte S fött, tänker på henne hela tiden, hon räknar alla dagar hon går över tiden. 6 nov var beräknat, men det brukar ju aldrig stämma.

Igår flyttade Mia till D....sjukt, har ju fortfarande inte fattat det...

Har inte ens fått adressen dit...

Nu vaknade A, dags att klippa min fästman, börjar få långt hår nu.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards