ingopingo

Alla inlägg den 28 november 2010

Av INGO - 28 november 2010 15:35

Ingo e besviken på mig

Han har sett ett pingy gosedjur i sängen som han inte når

Han får inte bita på den

Så han har suttit och stirrat på gosedjuret en längre tid nu

Stackars Ingo

Snart ska vi gå över till F så får ni leka lite


Jag är fortfarande trött

Ska bli skönt att få känna -12 grader i näshåren

Det kommer stelna till på en gång

det gör det alltid


Rapport om lill-syrran

Hon verkar kär

Vad kuuuuuuul

Får se när man får träffa grabben


Au revoir

Av INGO - 28 november 2010 12:18

Idag har A rensat och städat och gjort allt.

Medans jag har legat i sängen sen igår

Är hur trött som helst

Tur att man har en man som A...vad hade jag gjort utan honom?

Idag ska vi på adventsmiddag hos mamma och J, det blir trerätters

Gött


Det e kallt ute

var ute med Ingo precis

Han ääääääälskar snön, han dyker ner i snömassan och äter snön som ett litet barn.


Jag hoppas att jag är fit for fight i morgon till jobbet, har fått en rejäl dipp i mina

krafter. Ska försöka kämpa och tänka på att det är för att jag e gravid

Trodde väl aldrig att någon skulle kunna trappa ner på mitt tempo.


Njuuuut av söndagen

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards