ingopingo

Alla inlägg den 23 november 2010

Av INGO - 23 november 2010 18:50

Ultraljud idag

Vilken upplevelse

När jag la mig på britsen kände jag hur jag skakade

Var hur nervös som helst

Sköterska som hette Slavko =) la på lite gele på min mage och sen tröck han

på min mage och vips såg vi något

Det var en liten människa i min mage

Den sprattla och vinkade

Jag grät

A fick en tår såg jag i ögonvrån

Han försökte spela man med att hålla tårarna borta =)

Jag fick hålla mig eftersom mage guppade och då försvann den från skärmen

Sen fick vi en stilbild

......

Jag tittade

Shit vilken stor näsa? eller....benen sprattla till

Sen såg den annorlunda ut på den andra bilden

puh....=)


men vi ska få komma tillbaka eftersom jag tydligen var i en vecka för lite,

inte vecka 12 utan 11, trodde dom. Så alla mått dom skulle göra får dom göra om en vecka istället.

Så jag får se "den" en gång till snart

Det var huuur häftigt som helst. Vilken upplevelse! Man kunde inte hålla tårarna borta.

Har kollat på bilden vi fick hela dagen


Sen var det dags för styrelse möte

Det var bara en massa ordbajsare där och om jag hade öppnat min mun där inne hade ingen förstått vad jag snackade om med min "rinkeby svenska" jämfört med deras korrekta svenska. Det påminde mig än en gång varför jag inte kan gå med i politiken...

Shoooo

Au revoir

Av INGO - 23 november 2010 08:29

Det var skönt att gå en morgonpromenad med Ingo i morse för det var kallt men inte blåsigt, då e det okej. A ligger fortfarande och sover. Jag har ätit frukost och städat lite. Ska snart göra mig iordning för ultraljudet idag, späääännnandeeeeee

Hoppas jag får berätta att allt gått bra senare ikväll...

Klockan 19 idag har vi styrelsemöte med bostadsrättsföreningen. Dags att gå med i styrelsen kanske!? =) Vi får se vad dom pratar om. Vi skulle ses i mangelrummet...lagom exotiskt. Hoppas det finns fika åtminstone!

Okej ha det bäst idag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards