ingopingo

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av INGO - 1 juni 2011 09:50

Pratade med en kompis igår på telefon om kommande förlossning.


L: Snart e det dax, hur känns det?

Jag: Jag ska till förlossningen i morgon (idag) så jag hoppas att jag kanske ska bli lite lugnare efter det besöket. Hur var dina två förlossningar?

L: Dom var ju olika, nummer två var jobbigare än nummer ett. (hon berättade en långhistoria)

Jag: Men jag kan inte förstå hur man ska lyckas föda ut en unge.....Shit man kan ju få ångest ibland då en tampong gör lite väl ont...!!!!

L: Men du...vad glad för att det inte skulle vara tvärtom, tänk om det skulle vara så att man skulle stoppa in en unge istället, fatta vad det måste göra ondare.

Jag: eeeeeeh ???? haha okej...ja det fick mig att tycka att det jag har framför mig är mer naturligt och ingen match.


Så tack för den trösten. Känner mig stark idag =)

Somsagt vi gör oss iordning för att åka upp till förlossningen idag för att se hur det ser ut där uppe och vart det ligger framför allt.

Sen ska jag till optikern för mina ögon vägrar bli bättre. Kanske att ögonen påverkas så pass av graviditeten. Ska ta reda på det idag.

Regnet faller och Ingo och Adam sover gott


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards