ingopingo

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av INGO - 18 juni 2011 06:10

  GOD MORGON

Har varit ute med Ingo, går ut lite tidigare än vanligt så att vi får gatorna för oss själva. Jag går ju som en padda som glömt skorna hemma.

Ingo fick springa fritt och jag hann inte ifatt han.

Men nu ligger han och sover med Nisse (godedjuret) i munnen och verkar vara nöjd med livet.

Jag själv la på några extra kg i går efter beskedet om att min kropp väger 92 kg. Jag gjorde maränger. Har aldrig gjort det förut. Herreguuud vad gått det var

Lite jordgubbar till det, smaskens. Väldigt mättande!

Sov inte alls mycket inatt men jag har verkligen sovit bra sista tiden så det gör inget. Hitills är det lugnt i magen, ser framemot första sparken så jag vet att han är med i matchen.

Lördag...hm vad ska jag hitta på idag då? Pressa ut en bäbis tankarna har jag heeeelt lagt bakom mig. Jag har fått en tid på midsommarafton och räknar med förlossning då.


Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards