ingopingo

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av INGO - 21 juni 2011 18:17

Japp då var jag tillbaka från barnmorskan

Nu har jag fått alla mina dropp

Redo för förlossning.

Hade med mig en vän till familjen (Fia) som ville lyssna på Léons hjärtljud

Han låg väldigt redo och långt ner. Hjärtljudet hördes som bäst strax ovanför naveln så då ligger han helt rätt.

Mina fötter...mina damer och herrar. Jag vet att det e äckligt men jag vill gärna dela med mig av mina 92 kg fötter som även ser ut som dom har lera mellan naglarna. Svällda....varsågod

En före och en efterbild


FÖRE


EFTER 

  

Snygg...borde kanske söka mig till en modellfirma för fötter.

Love Nivea, buy this for your foot  it works....


Au revoir

Av INGO - 21 juni 2011 07:39

God morgon

Inga värkar inga tecken

Är jag gravid?

Ska be Adam om en käftsmäll när han kommer upp, så jag vaknar till och inser att jag bara har drömt.


Tänk att vi har vårt lilla barn i vår famn till helgen....

Jag har fortfarande inte förstått, eller jo jag e ju inte dum men jag kan inte ta in det eller föreställa mig att vi har bakat en bäbis som kommer att se ut som mig och Adam. Jag tror att han kommer vara hårig i pannan, det var jag, innan Kattis tvångs plockade mina ögonbryn som var ett järnvägsspår strax innan gymnasiet.

Varför får jag inga killar? (frågade jag mina kompisar)

Vad troooor du?

När jag skaffade två ögonbryn då ba!  

Alla sprang efter mig....(not) Jo dom sprang men snarare bort från mig. 


Idag ska jag till barnmorskan och få mitt sista dropp

HOPPAS VÄRKARNA SÄTTS IGÅNG INNAN för jag orkar inte träffa henne, blä

Men men jag måste vara pigg tills på fredag.

Vi har laddat BB-väskan med

Kexchoklad

Bilarpåse

Ballerina kakor

dricka och lite mat

Tänk att ballerina kakorna har legat i väskan i 2 veckor utan att jag rört dom...

Fast jag ska inte ge mig för mycket beröm för vi köpte två paket....och det ena.....det åt jag upp i smyg medans Adam duscha och sen gick ut med Ingo. Då stod jag bakom dörren och åt.....haha han vet inte om det men det är så bra för på bloggar kan man bara avslöja allt.

Och jag som undrar varför jag väger 92 kg....ALLTSÅ jag ser inte ut som att väga så mycket jag lovar. Mina fötter väger väl minst 20 kg i allafall.


Nu flum skriver jag bara allt jag tänker

Men då vet ni ungefär vad som pågår i mitt huvud om dagarna....A loooot!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards