ingopingo

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av INGO - 13 juni 2011 20:04

Jag mår illa

Har ätit en massa godis 

Adam och Emil ska spela lite FIFA i kväll.


Köpte lite fler blommor till balkongen idag, fina va! Sen blev det även två paket jordgubbar.  Har inte haft mycket kontakt med bebben i magen idag...han har rört sig och jag har fått känna tre värkar men lika snabbt som dom kommer förvinner dom.

I morgon är det 14 juni...snälla säg att det är den magiska siffran.

Jag pallar inte att vänta mer. Mitt liv står still, gör inge nytta.

Skriver i morgonbitti tidigt ifall jag inte åkt in....inte i fängelse utan till BB =)


Au revoir 

Av INGO - 13 juni 2011 06:39

Nu läggerIngo undan skorna

Han vägrar ju komma

   

Somnade 00:30 vaknade 06:00, ganska bra ändå. Sover mycket mycket bättre nu än under hela graviditeten.

Har haft värk hela natten, inte så farligt utan mer mensvärk.

Just förtillfället är det inget.

Måndag...han har legat 3 dagar över tiden i magen. OCH DÄR fick jag en knuff, bra då vet jag att han lever.

Det har blivit svalare ute, tack och lov, ska njuta riktigt mycket idag. Ska sätta mig med en filt i skuggan och bara njuta på balkongen.


Klippte Adam igår, vår hårtrimmer gick sönder, så nu måste jag köpa en ny. Man måste ha en sån, super bra! Som tur var så var vi typ klara så han är inte sne i klippningen =)


Au revoir


   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards