ingopingo

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av INGO - 15 juni 2011 16:50

Se vad duktiga vi har varit

Lax med sparris, kapris, ruccola och rödlök serveras med färsk potatis

Så nu har jag ätit bra

Léon????????? Kom uuuut!

Nej jag känner ingenting så ja...jag har tippat den 17:e juni från första början. Får hoppas att det inte blir igångsättning bara. Please!

Ha en trevlig kväll

Au revoir

Av INGO - 15 juni 2011 05:58

God morgon

Jag var uppe 04:00 men jag låg kvar i sängen och funderade

Nu är jag vrååål hungrig och Ingo är redo för att gå ut  Som ni ser så är magen kvar på magen  Har inte haft en enda värk i natt eller nu på morgonen.

Idag ska jag storstäda, springa ett maraton och göra lite knäböj!

När jag var ute med Ingo hade jag inga linser eller glasögon och musik i öronen. Märkte att det var ingen bra kombination att gå ut med hunden både

DÖV och BLIND

Rekommenderar det inte, ska inte göra om det.

Adams kompis stannade cykeln och sa hej TYDLIGT!! Men jag såg ju inget eller hörde. Sen sa han att jag såg helt förstörd ut =) TACK!

Nu ööööser regnet ner, jag ska ta en filt lägga upp mina klumpar till fötter och

drömma mig bort.

....undrar om det finns godis någonstans?

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards