ingopingo

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av INGO - 2 juni 2011 16:49

Det blev en heldag på golfbanan

Sol och blåsigt

Men skönt att få lite frisk luft

  Hello africa tell me how you doiiiing           janne och floyd         Kräsen gravid kvinna med ett ont öga mot fotografen          Mamma         

Av INGO - 2 juni 2011 06:57

Goooooo morgon

Röddag för alla som jobbar kontorstider

Idag ska jag tillbringa några timmar på golfbanan. Mamma ville ha lite sällskap.

Alltså jag kommer sitta ner och fika. Om dom ska rubba på mig är det golfbil som gäller.

Igår kväll fick jag ett ryck och gjorde en jordgubbspaj. Mmmmmm vad gott det blev! Fick tummen upp av Adam. (Efterrättsfantasten)


Nu har vi testat Linas matkasse i två dagar och det är så KUL! Vi lagar ny mat tilsammans och det blir såååååååååååååå gott! Så goda recept helt sjukt. Dom låter inte goda när man börjar men det har verkligen varit en glad överraskning.

Det blir ju matlåda till båda också, så det blir mycket mat.

Vi rekommenderar starkt! Har blivit en mysig och rolig grej, att laga mat!


Nu ska jag äta frukost

Lägger ut lite bilder lite senare från golfdagen

8 dagar kvar......LÉON KOM UUUUUUUUUUUUUUUUT!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards