ingopingo

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av INGO - 14 juni 2011 15:13

Det blir visst en del inlägg idag...


Men jag kom precis hem från samariterhemmet.

Jag satt i väntrummet och en journalist kom fram till mig.

Hon: Får jag ställa en fråga till dig?

Jag: Nja, jag vill helst inte det (hon lyssnade visst inte på mig)

Hon: Det har kommit en ny forskning/undersökning som jag undrar hur du ställer dig till

" Om man ligger på sidan av graviditeten så ökar chansen att ditt barn föds dött"

Jag: Va? Jag vill inte kommentera det.

Hon: Okej tack ändå.


Här sitter jag

Gått 4 dagar över tiden

Har gått på samtal för att få bort min förlossningsskräck så har hon mage att ställa en sån fråga? Visst, hon visste inte om det. Men kan man gå till väga på något annat sätt då och kanske fråga barnmorskorna istället för en gravid kvinna som ska föda närsomhelst, som dessutom är rädd. Och som bara har kunnat sova på sidan...


Snart kommer Adam, hem för en liten stund iallafall, han ska vidare på träning sen.

Har haft lite värkar idag, sjukt jobbigt att gå till sjukhuset. Men skönt att få mer dropp, blir piggare och piggare av det. Ska tillbaka på fredag. Hoppas jag har fött då....


Au revoir


Av INGO - 14 juni 2011 11:10

Höll nästan inte på att komma upp för trappen.

Höften typ låste sig!!

Var tvungen att skynda mig upp på toaletten också, herreguuuud!

Tack och lov kom jag upp och nu har jag ätit mig mätt så jag klarar av att gå till sjukhuset.

Snälla lilla söta Léon kan du inte bara knuffa ut slemproppen nu, sticka hål på vattnet och sätta igång värkarna och sen ta dig ut ur boet?

Snälla

......

Snälla.......


Ingo tog precis ett rejält skutt upp i fönstret via min mage

Léon sparkade tillbaka.


Undrar hur glad/ledsen Ingo blir när vi får in en till i familjen som ska vara med oss 24 timmar. Åhhh jag hoppas att det blir många skratt och bus.

Har ju köpt lite godis som jag ska ha med mig till sjukhuset,som jag börjar äta upp nu....

Säger nej till mig själv...men jag lyssnar inte


Underbart väder ute just nu.

Ha en underbar dag nu!!!

Au revoir

Av INGO - 14 juni 2011 06:03

Sov inte så bra i natt

Började tänka och fundera alldeles för mycket

Tänk om jag går två veckor över tiden

Då är chansen för kejsarsnitt mycket hög eftersom han växer för varje dag...usch

det e ju min skräck

Jaja, är inte lika pigg idag på att hoppas att det händer idag


Ska till barnmorskan på förmiddagen

För att få mer dropp (järn)

Får se om han fortfarande ligger med huvudet neråt och om hans hjärta låter som det ska.


Adam är på utbildning i dag.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards