ingopingo

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av INGO - 22 juni 2011 14:48

Ja det var kul så länge det varade

Värkar en heeeel natt och morgon.

Idag har jag haft en värk under dagen.

Ja...Det får vara så helt enkelt.

Huvudsaken är att jag känner att han lever i magen. Och det gör han garanterat, hela jag åker till höger och vänster när han rör på sig.

Har sovit mycket idag så jag är utvilad tills på fredag.

07:00 ska jag ringa akademiska för att få klartecken på att komma in och bli igångsatt.Sen har vi lilla Léon innan lördag  


Ha en bra dag

Au revoir

Av INGO - 22 juni 2011 07:00

God morgon

Är ensam idag, har varit ute med Ingo

Somnade 03:00 i natt av utmattning

Har haft värkar sen 20:00 i går, från och till men dom har ändå kommit tillbaka och gjort olika ont och varit olika långa.

Så 05:18 vaknade jag av att det värkte så jag vet inte om det kanske har pågått lite trots att jag sov?!

Men jag ringde förlossningen i allafall och dom sa som till alla andra.

Det är helt normalt och hör av dig igen om dom blir starkare och om du har några frågor.

Så nu har jag inte haft någon värk sen dess. Det är ju inte så farligt länge sen så vi får se vad som händer under morgonen


Fick en värk precis nu....

Men det är ju hanterbart så det e så svårt att veta om det är allvar liksom.

Grät en skvätt för jag e så trött

Blandade känslor nu

Är lite nervös också


Ska äta lite gröt nu så jag blir stark  

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards