ingopingo

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av INGO - 9 juni 2011 19:12

Vilken lång dag det här har varit

Har inte gjort mycket

Adam är och tränar,lyckost

Tänk om man kunde få spela lite fotboll, guuuu va kul det skulle vara

Nu går jag runt med bollen på magen

Jag längtar tills jag kan börja springa igen

Magen har varit lugn idag så jag vet inte om han kommer komma i morgon...

Det enda jag har känt idag är hunger och att jag mår lite illa. Eller konstig vet inte vad det är. Men inte en enda värk...

Ingen slempropp i sikte eller att vattnet har gått...men det behöver ju inte bli så heller. Jag väntar på värken!


Jag tror att jag snart kan slå varenda kotte på tetris, grym jag har blivit. Det är det jag gör.

Trevlig kväll

Au revoir

Av INGO - 9 juni 2011 10:22

 

Gooo morgon! Ingen luft ute idag heller, får hoppas lite på regn...


Var uppe på förlossningen igår Fick träffa en kvinna där som visade mig runt Känns hur bra som helst! Nu är jag redo (not, shiiiiit va ont det kommer att göra) Nej men nu känner jag mig väl förberedd helt klart.

Fick även mera dropp (järn) på samariterhemmet.

Jag fick testa på lustgasen...Vilket skrattanfall jag fick.

Det var som att bli det fullaste jag någonsin blivit och lite till.

Hade ingen koll på min mun heller efteråt då hon frågade

- Hur känns det? Jag: *)/(/%&¤%¤#¤%"#¤" munnen sa något.....

Tror icke att det är något för mig, som jag trodde.


Idag är det torsdag I morgon är det dags att föda Léon hör du det där inne i magen =)=)

Jag har precis duschat Ingo litegrann det är så varmt för honom stackarn. Försöker ha fläkt på, den ena gick sönder igår, gick varm hela dagen, inga fönster öppna som drar in värme.

Ska bli kallare nästa vecka tror jag, bra tycker jag. Jag har faktiskt rätt att klaga på sommaren för jag har aldrig tyckt om sommaren. Jag gillar höst och vår

I morgon gäller det!!!

AU revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards