ingopingo

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av INGO - 3 juni 2011 21:15

Sitter och kollar första halvlek Moldavien-Sverige. Inte så spännande att kolla på en halvsunkig bild. Moldavien har inte den bästa sändning därifrån. Okej att planen är grön men hela bilden är grön/gul. Sverige leder


Idag har vi ätit jordgubbar och den nya glassen hos hemglass. "Turkiskpeppar glasspinnen". SHIT va gooo den var! Lite stark i mitten men god.


Idag kom mamma över en sväng efter jobbet. Jag låg och tyckte synd om mig själv i soffan. Vände mig långsamt på sidan och magen hängde efter.

Jag: Aaaaa det känns som att vattnet är slut, åååå jag känner bara han, va

tung han är!

Mamma: ADAM när du ändå är i köket, vill du fylla på hennes glas med vatten?!!!

Jag: Men alltså jag menade fostervattnet

Mamma: Ja men jag SKOJA BARA!!!! Jag vet att du menade fostervattnet.....


Yeah right!


Adam jobbar i natt så han har gått och lagt sig

Funderar på om jag ska äta en glass till...nej kanske inte. Men jag måste äta något mer...men vad.....Ska kolla vad vi har

Au revoir

Av INGO - 3 juni 2011 13:18

Hellllooo solen!

Jag har inte kunnat varit ute en sekund idag förutom hundpromenaden.

Gravid och 20 kg övervikt, svällda fötter är inte = klänning och tofflor.

Det är = göm dig för faaaaan!!!

Kan inte ha några skor alls förutom joggingskorna....kul!

Petra har varit över en stund och fikat, vi satt på balkongen i 5 minuter sen svettades vi in i köket.


Jag har båda hundarna idag, dom sitter inne och försöker hitta kyla, stackars hundar.

Léon vill inte komma ut idag heller som det verkar som

1 vecka kvar nu...iiiiiiiiiiiiiii nära!

Så går man över tiden...ja förmodligen

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards