ingopingo

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av INGO - 6 juni 2011 06:51

Ingo hoppar runt i sängen

Bushumör idag

Drog upp oss tidigt

    Sen går han och lägger sig

Idag ska det bli super värme, sitter och funderar över om vi ska åka till landet...

Det finns ju bad där till Ingo, skulle ju vara skönt.

Det molar i magen hela tiden, vet inte om jag ska våga köra den biten...

Det är ju 4 dagar kvar bara till beräknat så går man ju säkert över tiden...men ändå tänker ju på det heeeela tiden.

Idag är det nationalsången...dagen menade jag. Kan fortfarande inte hela låten. men jag har turen i år igen att inte vara bokad till något scenframträdande. =)


Adam och jag har två dagar tillsammans nu, myyyyys!

Igår hade Léon hicka i en halvtimme kändes det som. jag fick tillslut ont i huvudet.

Undrar om han tänkte igår att "JA idag ska jag komma ut"...men hann inte för att han höll på att leka med navelsträngen...

Undrar om han tar tid på att hålla andan...

Har han byggt en egen leksak i magen av någon överflödig del i allt som har flyttats runt i min mage....

Tittar han på sin naglar och undrar om det är dags att klippa dom...

Förmodligen inget av dom

4 dagar kvar nu allihopa!!!!!!!!!!! Snälla låt mig inte gå över tiden....


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards