ingopingo

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av INGO - 8 juni 2011 06:53

Snart är det dax

Haha tror du jah, kanske ni tänker

JAG VEEEET jag kanske går över tiden såklart men nu hoppas jag,

sen får jag ta varje dag som ett nervvrak efter det.  

Idag ska jag till sjukhuset IGEN (inga kommentarer)

Sen ska jag upp till förlossningen (hoppas jag hinner)

Så idag ska Ingo och Jocke (Adams bror) hänga en stund, för jag vet inte när jag kommer hem.

Det positiva med att det kommer vara jobbigt att köra är ju att jag ska till sjukhus om det är något som händer =)  Toppen! Det är väldigt varmt ute och lägenheten kokar.

Hoppas Ingo klarar av det

Sen att Léon också klarar av det när han kommer till den svenska sommaren.

Vi har tagit ner två fläktar från vinden som gör att det blir okej att vara inne också.

Jag satt och funderade igår över vad som jag tror kommer bli svårast med att bli mamma.

Kom på två saker

* Att sitta kvar vid matbordet tills alla ätit klart

* Att leksakerna ligger över hela lägenheten och jag ska INTE plocka efter han

Jag är ju så städtant så hur ska jag klara av det?

Det som blir en utmaning med att få en liten underbar bäbis är också två saker

* Att amma och sitta still på samma ställe i kanske 45 minuter ibland....

* Att oavsett väder (snöstorm) ska jag ut med ingo på morgonen med min lilla ögonsten.

Annars, lätt som en plätt ;)

Igår vann Sverige över Finland med 5-0 härligt!

Ha en bra dag

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards