ingopingo

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av INGO - 10 juni 2011 06:13

Då ska vi se

Om Léon är mammas pojke

 

"Alltid komma i tid"

Eller om du kommer bli som din pappa

 

"Inte hålla tiden"

IDAG 10 JUNI ÄR VI BERÄKNADE

Magen är helt tyst

Har sovit okej

Ligger och känner efter om det är dags...och hur vet JAG det?

Det märker man säger alla mina vänner som har barn.

Ja jag märker då ingenting

Tror att det är luft i magen och det som rör sig är mina fisar

Jag kommer aldrig få ut en bäbis

Jag menar inte att mitt tålamod har tagit slut

Utan.....

Jo vem försöker jag lura?

Mitt tålamod tog slut för 1½månad sen.


Idag kommer Adams syskon över på lite grillning

Ska bli jätte mysigt

Så vi får väl paxa grillen på något sätt så ingen granne med tio barn, fem vänner och en tjock flinta stek kommer före oss så vi får vänta.

(Gravida kvinnor väntar inte med att få mat i sig)


Idag ska jag laga amerikanska pannkakor och bacon till frukost till min prins som fortfarande ligger och sover. Jag har längtat sen i går kväll, det bara kurrar i magen. Hmmm..klockan är inte ens 06:30....


Jaja om det blir tyst på bloggen så vet ni vart jag finns, inne på förlossningen

Ha en underbar fredag mina vänner


Au revoir

Kollade precis på lite bilder från förra sommaren när jag och min älskling var i Parga, underbart fint!

Kanske det bästa kortet jag har tagit någonsin, vilken utsikt   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards