ingopingo

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av INGO - 11 juni 2011 21:14

Vild unge

Har nog aldrig känt han så mycket som nu

kickar upp vid revbenen

Har en liten värk som ett bälte ungefär runt magen

Fötterna: Har inga går runt med klumpar



Au revoir

Av INGO - 11 juni 2011 07:04

Hej hopp!


Inget barn

Tror jag blir igångsatt om två veckor

Tror Léon har träffat på någon tjejtarm där inne som han tror ska hålla livet ut om han stannar en stund extra...

Jag känner honom, han är vild. Det tryckte super i går kväll men idag är det mer molvärk rygg och mage men bara liiiite.


Igår grillade vi på gården. Super mysigt var det. Önskade att jag kunde äta mer, men det tar stopp snabbt. Vi grilla ananas, champinjoner, kött m.m Bröd från bageri Forsa som är gudomligt gott! Sen blev det Hallonpaj till efterätt som jag hade gjort.

Adams syrra tyckte nog väldigt mycket om den. Jag fick kommentaren;

Jag: Jag hoppas att ni gilla pajen

Jocke: Helt ärligt, jätte god

Adam: Super

Jossan: Vaniljvispen gör ju verkligen ALLT!


....Jossan....du gilla inte pajen va?

Hahaha tyckte det var roligt


nej nu måste jag få i mig fruskot...NUUUUUUUUUUUUUUUU!

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards