ingopingo

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Städ

Av INGO - 23 juni 2011 17:17

Adam kom hem tidigare idag

super skönt

Så vi har stooorstädat

och nu tvättar vi så att korgen e tom när vårt "nya" liv med bäbis börjar.

Sitter i soffan och tänker tanken

det pirrar ju i hela kroppen

jätte nervös är jag

Hoppas bara att han är frisk

och att jag överlever förlossningen

I morgonbitti får vi ett svar om vi får komma direkt på morgonen eller vänta

hemma en stund till.


Lill-syrran är i Kina på jobb-resa, hon skulle ha kommit hem i morgonbitti, men fick precis ett mess av henne att dom är 24 timmar sena och hon skulle ta in på hotell nu och vänta in planet. Så hon kommer på lördag istället.


Mamma har åkt till Tumba för att vara barnvakt åt Elliot min syrras son. Dom skulle bort. Så Ingo ska vara med Janne i morgon och resten utav helgen tills vi kommer hem. Jag ska ha hem honom direkt sen det kan ni lita på.

Han kommer ju bli storebror nu =)=)=) undrar hur han kommer att reagera.

Undrar hur vi alla kommer att reagera =)

Ingen som vet!


Jag hinner nog skriva ett inlägg i morgon innan vi drar, om det inte blir akut i natt, men jag känner inte ens en rörelse just nu så den chansen är minimal.


Ha en underbar midsommar. Så fort jag kommer hem från BB kommer jag att blogga så ni får se vår son Léon

Au revoir

 
 
Ingen bild

Emma

23 juni 2011 18:33

tänker på dig!!!! PUSS!

 
Ingen bild

fia

23 juni 2011 19:16

Åh, vad spännande och härligt (och nervöst förstås)! Lycka, lycka, lycka till imorgon! Ska tänka på dig hela dagen! Kramar!!

 
Ingen bild

Stina

23 juni 2011 20:26

Lycka till!!! Även jag kommer tänka på er imorgon när det ÄNTLIGEN är dags:) men vi hörs kanske innan?!!!!
Det kommer gå bra, du är en superwoman!
Kramar o pussar

 
Ingen bild

Helena

23 juni 2011 20:39

Hoppas att det går bra och att det blir en fin upplevelse!!! Hälsa Adam att en blindtarmsinflammation tydligen kan läka av sig själv om man har tur eller nåt...i vårt fall blir det inget Paris hur som helst :-(.

 
Ingen bild

Petra

23 juni 2011 22:42

Jag tror vi alla går i väntans tider..varje gång mobilen piper tänker jag "nu!" men näe...
Styrkekramar till er båda!
Kram/P2 & 1S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards