ingopingo

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Nu börjar livet

Av INGO - 30 juni 2011 11:54

Då ska jag alltså fortsätta berätta om mitt liv utan att prata om vår son som kom till världen för snart 1 vecka sen. (Se bilderna längre ner)

Så jag börjar lägga ut en bild på lilla balkongen

Fint va!

Så...det var det, hehe


Morgonen började med att jag välte ut en kopp vatten medans jag hade en skrikandes bäbis på armen som inte kunde komma åt tutten.Försökte böja mig men då åkte kudden bort bakom nacken rakt ut på sängbordet där en lampa stod.

Den tappade skärmen..

Jag satt tyst...tittade bort mot Adam

Jag kunde bara skåda att Léons barnbok blev blötare och blötare på golvet av vattnet.

Vad gör man liksom....

Adam sov djuuuupt efter en hård vecka på sjukhuset då han fick ställa upp så han ville jag inte be om hjälp.

Adam är underbar!


Just nu har vi precis packat upp och städat lägenheten, skönt, för då kan jag slappna av. Ska försöka ta min första nypa luft efter 1 vecka inomhus.Det får bli lite senare. Ska bli intressant att se om han gillar vagn.

Jag har en bäbis som sover på mitt bröst medans jag skriver...rätt overkligt. Vad är det som har hänt egentligen...

Är så glad över att jag fått så mycket gratulationer!!!Tack alla mina vänner!

Jag vill berömma min underbara Adam som var som en riktig coach under förlossningen...herregud, han fick mig att kämpa.

Jaha då sitter man och gråter igen...hormonerna flödar kan jag tala om

Sen gick det bara 1 dag....jag ammade offentligt...ja så e det.

En egen berättelse om mina bröst kommer i veckan...

     Léon min underbara son.

Hoppas att morfar i himlen ser ner på sitt barnbarn som bär hans namn.

Jag älskar dig pappa vart du än är! Om du ändå var hos mig nu

Du hade varit så lycklig. Jag tänkte på dig medans jag kämpade (vad jag kände var för mitt liv) under förlossningen. Det var du som gav mig kraft, det är du som gjort mig till den jag är idag.

Allt du lärt mig ska jag lära min son


Au revoir 

Ta vara på er dag

glöm inte att visa kärlek idag

 
 
Ingen bild

Carro

30 juni 2011 14:53

Han ar den sotaste jag sett! Puss till er alla!

 
Ingen bild

linda

30 juni 2011 20:59

En liten ängel har kommit till världen! BRA Kämpat kompis! eller ska jag säga mamman:) Han är helt underbar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards