ingopingo

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av INGO - 2 juli 2011 17:28

  Léon sover gott

Ingo börjar närma sig mer och mer


Au revoir

Av INGO - 2 juli 2011 10:35

Ingen sömn i natt men vad gör väl det

Léon ammade hela natten som ett litet monster  

Det resulterade i att han blev bubbeltrubbel i magen

och "DRUUUUUUUUM" bajsade han på mig fast han hade blöja (hur lyckades han med det) ja då kan ni förstå hur mycket det kom.

Sen bajsade han ner madrassen.

Just då var Adam ute med Ingo

Och jag visste inte hur jag skulle fixa till det.

För samtidigt ville han ha mer av min restaurang bröstmjölk.

Jag tror att det är något speciellt med just den jag har

för herregud vad han äter.


Min kropp börjar återhämta sig, vad jag tror iallafall.

Fast jag äter mycket värktabletter utan dom kan jag knappt gå. Hoppas det snart är borta för jag vill ju få ork att ta hand om mitt barn sen när Adam återgår till jobbet.


Jag har fått sova två timmar nu på morgonen, syrran e kvar och har hand om Léon. Han ligger och sover på hennes mage.

Ingo

Hur har han tagit det här?

Han har blivit mer besatt av Adam, går efter honom vart han än går. Han har inte kommit fram till mig en enda gång sen andra dagen hemma.

Först dagen så var han super glad och pussa både mig och Léon hela hela tiden.

Men nu vet jag inte vad det är. Det kan vara löp-period ute också så vi får se vad som visas senare i nästa vecka.


Igår blev det en riktig mysfredag. Adams kompisar kom över och vi spelade spel.

Syrran och Andreas ledde i spelet TP, medans jag och Adam kom bland dom sista. MEN när spelet nästan var över visade det sig att korten som läses upp till Kris och Andreas var barnfrågor och dom som vi fick var vuxenfrågor!!!! Haha så jag var inte så dum trots allt, jag var riktigt smart!


Idag hoppas jag på en underbar dag

men det e ju klart

Jag har bara underbara människor i min närhet

så vad kan gå fel egentligen?



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards