ingopingo

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av INGO - 27 juli 2011 23:26

Åh vilken underbar eftermiddag och kväll vi fick tillsammans. Vi har varit på Solvalla

och spelat på hästar, ätit hamburgare och haft det mysigt. Léon trivdes och skötte sig super!

    Ingo hade många hundar att kolla in                    Vår prins                 Au revoir 

             

Av INGO - 27 juli 2011 16:12

Léon väger 5660kg och är 59 cm lång

Barnmorskan,jag citerar!

"Om han fortsätter i den här takten blir han en lång kille på 190cm"


mmm okej, men det får vi väl hoppas att han inte blir kanske, sen är ju inte vi så långa heller. Han är bara lite glad i maten =)


Så allt var bra med lilla Léon, DÄREMOT!!!!!....Jag själv fick urinvägsinfektion idag, eller jag har haft sjukt ont i flera dagar...men heeey jag har ju haft ont i flera veckor av stygn och annat skit efter förlossningen. Så det här var ju bara pricken över i:et. Vi ska iväg till Solvalla nu...Som jag sa till Adam och hans arbetskollega som vi träffade vid affären idag så kommer jag väl få en allergisk reaktion av hästarna och ambulans får komma och hämta mig....med min otur....

Varför blir jag aldrig bra?....skämt ju!

jaja måste göra mig i ordning....(inte som förr direkt)

Vad kan jag få på mig? (vad som helst som inte matchar)

Är det skrynkligt? Skit samma

Syns min mag? Skit samma

Är jag snygg? Adam tycker det iallafall

Ingo? Check

Léon? Check

......Bröstpump? Check

Okej då är jag redo!


Au revoir

Av INGO - 27 juli 2011 06:53

  God morgon

Lugn natt

Men själv kunde jag inte sova ändå, för jag hittade en skalbagge-liknande varelse som jag skulle fånga och släppa ut igen, men jag blinkade och typ kollade bort två gånger för mycket och vips var den borta. Så jag låg och tänkte på den....var tog den vägen?

VIlle ju inte ligga och sova med öppen mun, så kommer den gåendes där helt plötsligt...hej hej hoppa in i munnen du....

Nej! så jag skyddade min familj i natt. Vilken super mamma jag e.

Idag är det inbokat ett besök hos BVC, mäta och väga Léon, undrar vad han väger...men han är nog inte så stor....ööhhh not


Sen blir det kanske en tur till Solvalla faktiskt. Hela familjen ska på trav, mysigt. jag ser framemot grillade hamburgare och kanske en vinst på en miljon. Det tippar vi på!


Nu ska jag och Adam äta lite frulle och bli lite kärare än i går

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards