ingopingo

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av INGO - 16 juli 2011 18:58

Nu har hela familjen varit ute på en långpromis

Vi gick i minst 1 timme

Fick ta värktabletter när jag kom hem. Men det var oootroligt skönt att känna luften.

Ingo var nöjd som fick springa fritt på alla grönområden

Léon tycker att det e kul att åka vagn...när han sover men när han väl vaknar...HERREGUUUD vad missnöjd son man har då!


Vi sitter just nu och tittar på Dam-VM...vet inte varför jag kollar på det. Tycker om att höra fotboll i bakgrunden. För damfotboll är inte något jag predikar för att folk ska kolla på direkt. Och JAAAAA jag har ju själv spelat...men jag har aldrig bett någon komma och kolla på eländet! =)


Ingo sover som en liten mosshög. Inkurad i sig själv, lilla plutten!


Léon har sovit i 3 timmar nu, mina bröst spänner...det måste väl finnas en gräns på hur spända dom kan bli och hur stora dom kan bli? Jag tittar mig inte ens i spegeln längre. Kroppen är ju inte okej alltså. TÄNK ATT MAN KLAGADE INNAN! Fan va snygg jag var då, vääääärsta fotomodellen ju! Shiiiiit va snygg jag var!

 

I morgon ska vi testa hur han diggar bärselen!

Diggar...mitt nya favvo ord. Diggi digg diggit diggar du!

Au revoir

Av INGO - 16 juli 2011 08:22

God morgon på er allihopa!

Jag har varit ute och gått med Ingo

Morgonen är underbar, jag älskar att gå. Men jag känner att musklerna man har byggt upp sen första klass är borta.

Igår var vi ute och åkte lite med bil och Léon sov hela tiden, han gillade det.

Köpte ett linne till honom. Svårt att veta vad dom ska ha på sig när det e sommar.

Han har aldrig kläder på sig hemma bara blöja!

 

Idag e det lördag och om det blir uppehåll ska vi gå på en promenad.

Jag känner lite i min mage...blir så himla orolig att det e något fel, men jag hoppas att det bara är mina organ som också ska åka på plats...hoppas att det e så. Om det skulle hända något mer nu skulle jag nog bli på riktigt riiiktigt riktigt ledsen!


En rolig nyhet är att Stora syster, som har Elliot...är gravid! Så det blir flera barnbarn till vår pytte-lilla släkt. Grattis hurni! Lider med henne också eftersom hon mår illa. Kram syrran!

Grabbarna sover fortfarande...ska passa på att städa och göra fint hemma tills dom vaknar!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards