ingopingo

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av INGO - 8 juli 2011 21:56

I vanliga fall packar man handväskan med

plånbok

smink

ligger alltid någon penna till kalendern

Ett hundben och en bajspåse till Ingo


Idag när jag skulle på intervju packade jag väskan som nybliven mamma

Tuuur att det inte var någon visitation av väska innan man fick komma in på intervju...

Bröstpump

Våtservetter

hundben

Bajspåse

bindor

äpple....

tog inte ens med mig sminket...


Intervjuen gick helt ok men jag kände att snart svimmar jag när jag satt där och pratade. Var nog lite vit i ansiktet...Knäna håller inte till 100 procent, får verkligen anstränga mig när jag går.

Så jag tror inte alls att det blir något av det. Varför skulle jag hetsa iväg på något sånt så tidigt? Knäpp jag e!


När jag kom hem sa kroppen emot

Jag ligger nu med feber 38.3 grader, har sovit en stund

Kommer jag någonsin bli bra igen?

Less jag e att må dåligt.

Lill-skrutten somnade i min famn

medans svetten rann på mig. Kämpigt att amma och ha en bäbis så nära när man själv är sjuk.


SNÄLLA LÅT MIG BLI FRISK! tycker synd om Léon som har en sån svag mamma


Idag kom lill-syrran över

Hon saknade Léon, så hon hjälper mig och Adam så vi får vila lite.

Ska gå och lägga mig igen.

Au revoir

Av INGO - 8 juli 2011 09:04

Då håller man på att sminka upp sig

Få på sig normala kläder...jag har satt på mig en kjol

som jag inte kan stänga. Det fattas kanske 15 cm till knappen...alltså

helt vid öppet.

MEN det gäller att vara kreativ. Tog en tajt svart topp och satte på mig den som kjol över den andra kjolen...=)

DÅ ser det ut som en kjol! SMAAAART!

Så nu ska jag bara hitta ett linne

Se till att ha skydd i BH:n så att mjölken inte läcker

Och ett snyggt läppstift som får mig att se piggare ut än vad jag är!

Sen är jag redo för ja....

Arbetsintervju i Solna.


Jag ska alltså efter 2 veckor efter förlossningen på en arbetsintervju. Håll tummarna för att jag klarar av att sitta och prata hurtigt utan att svimma.

Ska göra mitt bästa. Vill verkligen ha jobbet. MEN jag är glad över att dom ville träffa en kvinna som precis fått barn. För i dagens samhälle så är man inte så attraktiv om man har barn och söker jobb. Något jag hatar men så är verkligheten. TYVÄRR!


Léon sover så jag ska göra mig iordning nu innanhan vaknar. Min kära vän Linda ska köra mig fram och tillbaka, tack och lov!


Mina två älsklingar är hemma, och jag kommer att sakna dom sååååå mycket

 

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards