ingopingo

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av INGO - 12 juli 2011 08:04

I morse var det jag som gick ut med Ingo

Herreguuuud va underbart det var.

Gick runt och andades friskluft

Tänkte på hur jag gick och hur jag mådde

Det var en ljuvlig känsla

När jag kom in i trappen var jag så peppad att gå uppför trappen att jag gick dubbla steg i "stavgångstil" Alltså ingen vacker syn.

Jag kom upp lagom flåsig.

Jag har ju inte tränat sen jag blev gravid så man kan ju inte förvänta sig kondis dag 1.

Idag är det tisdag och dagarna börjar försvinna för Adams pappaledighet. Vi måste försöka ta vara på varje dag som är kvar nu med tanke på att ingen dag hitills har varit så bra pågrund av allt krångel.


Adam och Léon sover fortfrande, jag borde också gå och lägga mig igen. Har varit uppe hela natten med en skrikande bebbe. Måste nog gå till apoteket och köpa droppar mot magont. Så fort klockan slår kväll för Léon börjar han att skrika.Vad jag än gör så skriker han. Så man kan väl testa med droppar!?


Häromdagen var Adams brorsa och syrra över en sväng och gosa med Léon, glömde lägga upp en bild på det sist.

Igår kom jag på mig själv

Adam skulle kolla på TV och jag hade "paxat den"

A: Jaha vad ska du kolla på då?

Jag: Lotta på Liseberg

Sen tog det fem minuter och jag satt och sjung efter texterna som rullade i bild. Inte nog med det jag "sittdansade" OCKSÅ!

Adams vänner kom över

det spelade tydligen ingen roll....JAG FORTSATTE ATT SITTDANSA! Herregud....

Ha en bra dag

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards