ingopingo

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av INGO - 5 juli 2011 18:51

My name is Farid Léon  

I am cool

i am the baby everybody want to see

So long!

Au revoir

Av INGO - 5 juli 2011 12:39

Nä men lite sen uppdatt

Men jag och Léon har tävlat i att amma och bajsa på sig. Han sover i mellan också, riktigt rutinerad så han orkar maratonet igen sen när han vaknar.

Just nu sitter han hos Adam och myser.


Vi såg på "Flyga drake" igår på DVD, vilken bra film. Vi har haft den hemma i 2 år typ men inte orkat sett den.

Appropå 2 år...Jag och Adam har inte ens varit tillsammans i 2 år =) Ändå har vi lyckats med att förlova oss, Köpa lya och skaffat ett barn och hund.

Det e ju inte illa! Och vi är ju kärare än någonsin.

Idag har vi inget inbokat, ska bara ......amma

Det blir inge 1 år amning för mig kan jag ju säga.

Fick låna en amningskudde av Stina! Det finns en gud...vilken skön kudde, slipper bära upp honom och få ont i nacke och rygg. Tack kompis!!!


Ingo e super duktig här hemma.Går försiktigt fram till Léon, pussar honom och är glad! Så allt det går toppen!

I morgon ska vi iväg och väga vår lilla skrutt unge för första gången. Han väger nog 5kg och något gram.

Igår tvättade vi alla barnkläder som vi fått sen vi kom hem (massor), ska försöka rensa hans garderob så det blir lite ordning där.

Varför vilar jag inte när Léon sover?

Jag har damp....  

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards