ingopingo

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av INGO - 25 juli 2011 17:16

Vi har plockat lite tomater från plantan hemma til middagen i kväll

Ingo tror inte att han syns under bordet för han la inte sin mest charmerande sida till...

Min älskade Léon ligger på sin pappas bröst och njuter av att vara mättast i hela världen! Älskar dig lilla prinsen Au revoir 

Av INGO - 25 juli 2011 08:00

Idag var det time!

Min första ensamma dag med bäbis och hund ute en morgon i ösregn....

Vi var vääärsta teamet

Det gick ju huuuur bra som helst. Hade t.o.m ett paraply i ena handen!

Så nu känns det så himla bra!!!! Inga problem! Léon äääälskade bärselen

  


Natten har varit bökig, Léon har bökat och vägrat sova. Inget skrik bara lite tonårstrots. Nu ligger han i min famn samtidigt som jag försöker sträcka mig efter lite frukost. Kommer bara åt nyponsoppan....mackan ligger alldeles för låååångt bort. Den hade ju varit god nu...min mage e tom. Så tom men ändå så stor...Jag kan grabba tag i saker med fötterna men jag e inte så sugen på att få smör mellan tårna just idag...en annan dag kanske! =)


Hoppas regnet avtar lite så vi får gå på promenad lite senare


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards