ingopingo

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av INGO - 6 juli 2011 06:49

Ja det var den natten...utan att stänga ögonlocken

Men så är det ju att ha en liten bäbis.  

I morse stod jag och bytte blöja och upptäckte att brösten läckte...

Gick vidare till köket och skulle bre en macka...brösten läckte ännu mer.

Nu undrar ni hur jag kunde se det, för jag har väl ändå satt på mig en tröja?! Men NEJ i mitt hem går jag inte med tröja, speciellt inte efter en natt utan sömn.

Att leta efter en tröja och se lite normal ut i sitt eget hem är inte prio 1 just nu.

När Adam hajjar till och kollar snett...då letar jag upp en tröja!

(Äh, det är bara för idag)


Solen skiner, hoppas inte att det är så himla varmt ute. Svårt att klä en nyfödd då tycker jag. Idag blir det även ett besök på sjukhuset för att väga lilla Léon.


Igår var vi ute på vår första promenad med vagnen (som gick bra) Léon sov när vi la han ner och sen sov han hela promenaden.

Första promenaden för mig på 3 månader typ eftersom jag inte kunde gå så bra innan förlossningen heller. Det gick bra dom första 100 metrarna. Sen fick jag kämpa mig runt. Men det var så skönt att få se lite omgivning och andas friskluft.

(undrar när dom ska börja med rulltrappor i bostadsrätter?) Ska skriva ett brev till politikerna.


Jag ska faktiskt på äventyr på fredag. men det berättar jag kanske om lite senare.

Det blir utan man och barn, till en annan stad. Adam får ta hand om sin son själv ett par timmar, men det kommer gå såååå bra!


Nej nu ska jag försöka...slumra

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards