ingopingo

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av INGO - 10 juli 2011 18:24

Jag har inte kunnat skriva

Blev inlagd på sjukhuset i går eftermiddag igen

Mådde inte så bra så vi ringde och fick sätta oss på gynakuten

Det blev ett långt besök på 24 timmar

Fick blod (trots att jag inte ville), blundade hela tiden så jag slapp se dom äckliga påsarna...har fobi för det där. Känns hemskt att ha fått blod....=(

Sen fick jag antibiotika för jag hade lyckats få en infektion. Dom vet inte vart infektionen är men men jag har fått tre doser antibiotika i dropp och nu här hemma blir det tabletter.

Har precis kommit hem igen och ska försöka tillfriskna

Tänk vilken dålig start på vår tid som nya föräldrar.

Adam har inte haft en lätt pappaledighet.

Jag hoppas kunna bli lite piggare nu så man kan njuta av det underbara som egentligen har hänt.


Ingo har varit med Mamma och janne medans vi varit på sjukhuset.

Han ligger och sover nu, han har ju varit i närheten av Floyd, det är inte vila direkt.


Söndag idag

Léon har varit exemplarisk på sjukhuset, jätte duktig. Han ligger och sover just nu. Lilla-skrutten.


Ny vecka i morgon, nya tag

Jag önskar överallt annat att jag blir frisk nu...snälla snälla snälla snälla

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards