ingopingo

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av INGO - 21 juli 2011 08:05

Då var man själv hemma

Léon har precis somnat

Jag springer runt som en hönsmamma och städar och går på toa flera gånger så jag passar på och har det gjort när han sover för annars blir det svårt.Brösten läcker och jag får torka upp och byta tröja ett antal gånger per dag. Måste köpa en ny BH...går ju utan nu...ja det e sant...lika bra att erkänna den andra blev för liten efter att mjölken kom på allvar till min kropp! Vad spelar det för roll. Jag har ju blivit mamma nu...utan BH, yeeeah!

Idag ska jag testa att gå på en promenad och ha bärselen med mig under vagnen. Det blir ett roligt äventyr =) Borde kolla vädret, ser riktigt mörkt ut på himlen.

Ingo är hos mamma, guuuuuuud vad jag saknar honom. Jag hatar att lämna bort han. Gör ont i hela kroppen då. INGOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Kommer i eftermiddag och hämtar dig! Du ska få lyx mat och en massa godis!!!!


Egentligen borde jag lägga mig vid Léon och sova en stund, känner att mina ögonlock är som rullgardiner. Skulle vilja dra ner dom ett tag och njuta av en powernap.

Min frukost har inte varit den bästa kanske...en päronsplitt =) men den va goooooooooooo! Åt två mackor i natt som en liten frossar mamma =)

Usch vilken bild jag ger av mig själv...fast jag är ju bara ärlig!


Måste försöka ta mig till jobbet och visa upp min bebbe snart, det får bli mitt nästa äventyr....med BH jag lovar!!


Ha en underbar dag idag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards