ingopingo

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av INGO - 3 juli 2011 20:43

Stina och Crister kom över idag

Fick en massa grejer i en riktig gott och blandadpåse.

Bland annat nya Polly

Bland det godaste jag ätit

Tack för alla presenter!!!!!!!

Vi har varit hemma hos mamma och Janne och käkat middag med god efterätt.

Léon somnade hemma i bilbarnstolen och vaknade hemma igen efter 3 timmar

Skiiiiiiit bra!

Ingo vill mysa i Léon babynest så fort Léon lämnar sitt bo

Au revoir     God natt

Av INGO - 3 juli 2011 09:30

Kylan tränger in genom fönstret

Så himla underbart att få känna luft igen.

Just nu sover Léon på Adams bröst så jag passar på att skriva och äta lite frulle.

Lill-killen har sovit bra i natt men ammat väldigt mycket också, 50/50.

Ikväll ska vi på middag hemma hos mamma, ska bli gött att få maten lagad.


Igår gjorde vi ett till försök till att gå med Léon i vagnen. Men han gall-skrek hela vägen. Sen tog jag upp honom innan han på riktigt tappade luften, stackars lilla bebbe.  Hur ska man göra för att det ska bli bra? Tar gärna emot tips!

Så vi får öva och öva helt enkelt. Han älskar nog bärsele, har inte testat men han känns som en sån.

Léon ler ibland och härmar oss om vi lipar. Lyfter huvudet högt och kissar och bajsar väldigt mycket. Det verkar fungera bra.

Nu ska jag gå och pussa på min familj

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards