ingopingo

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av INGO - 19 juli 2011 16:47

Hörselprovet gick bra, han hörde det man skulle höra

Så nu kan han inte lura oss mer =)

Har precis fått sova en stund...blev bara en timme sen vaknade jag.

Satt och sov med Léon i famnen innan. En powernap var det jag behövde.


Carro kom över idag med sina döttrar en snabbis. Milli som e den yngsta hade blivit så stor och blond. Massor av hår, super gullig! Tiden går verkligen snabbt. Hon kunde stå upp och vilken dag som helst går hon nog.

Nu väntar vi på att Fia ska höra av sig angående hennes bebbe som är påväg. Nu har hon nog gått över tiden tror jag. Heja heja heja!!!


Idag har jag slutat med antibiotikan, håll tummarna för att infektionen (vart nu den har varit) har gått bort. Och jag testade att inte ta värktabletterna i morse men shiiiit vad ont jag fick i hela kroppen då.Så det gick inte vara utan =(


Mamma och Carina ska komma över nu. Det e ju inte så att man går med finkläder på sig hemma och sminkad som en modell. Det behövs inte för jag e så snygg redan....(måste börja med sån pepptalk nu så läs och le bara och tro det jag skriver)


Au revoir

Av INGO - 19 juli 2011 07:42

Idag ska vi till sjukhuset för att kolla Léons öron. Ett rutintest.

Han sover fortfarande eftersom han har varit vaken heeeela natten typ.

01:00-05:30 låg han och skrek eller titta på mig.

Grannen som bor i vårt hus är den person som ska kolla hans öron tydligen, liten värld!


Igår grillade vi lite trots dåligt väder. Adam hann in precis innan ösregnet kom. Gött att grilla champinjoner tycker jag. Så hade vi Halloumi, mmmmmmm!!!


I morgon börjar min älskling jobba....herregud vad ska jag ta mig till? Vad tråkigt, kommer sakna honom. Hoppas jag får vara frisk nu.


Jag fick ett mail igår från en vän som hade sätt en toalettsits som skulle passa mig. Inte varje dag man blir rekommenderad en ny toasits =) Men den var snygg!!! Så jag ska åka och kolla om den finns kvar, hoppas!!! =)=) Grymt ju Karin!


Nej nu måste jag väcka mina killar

Dags att förbereda oss

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards