ingopingo

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av INGO - 11 juli 2011 17:03

Nu har klockan blivit eftermiddag och jag mår fortfarande bra

Kan det vara sant?

Jag är normal igen?

Jag kan börja njuta av att vara mamma?

Är jag mamma?

Kan inte fatta att det e sant!?

I kväll blir det grillning på gården och salta pastiller till efterätt.

Här ska firas att jag fått färg på läpparna och att mina ben orkar mig upp för trappen.

Ligger efter i mycket men jag ska ta det lugn ändå (tror ni på det?)

Jag tror inte på det


Tänk att jag åkte på en intervju i fredags med infektion i kroppen och blodbrist. Det är inte så dåligt att stå på benen och bli intervjuad. Typiskt mig.


Nu vaknar lill-skrutten

Dags att amma


Au revoir

Av INGO - 11 juli 2011 09:17

  Léon har fortfarande inte haft kläder på sig.

Han kommer tro att livet är så här och få en chock när han väl får en body på sig.

Men jag har inte mage att sätta på han kläder, det e ju så varmt.


Idag känner jag mig helt okej

Vågar inte känna mig för pigg ifall det är falskt alarm

Ska göra ett försök idag lite senare att gå i trappen och ta med mig Ingo ut på en promenad som vi alltid gjorde förut, saknar det så himla mycket.

Léon har inte sovit så mycket i natt...och då gör inte jag det heller =) men det gör inget. Bara jag blir frisk snart, andra saker är inget problem längre.


Léon är 16 dagar gammal.

Syrrans barn Elliot fyller 2 år på onsdag.Tiden har gått så himla fort. Det blir kalas där borta som vi tyvärr får följa på håll, men lill-syrran åker dit med vår present till honom.


Ha en bra dag idag

Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards