ingopingo

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av INGO - 24 juli 2011 20:01

Idag har vi myst som vanligt

Léon har sovit en heldel och han gav oss flera leenden

Alla säger att han bajsade och att det såg ut som han log.

Men jag ser skillnad på ett äkta leende och ett bajsleende.

HAN LOG! =)

Joooo han log!!!!!


Vi var över till Carro och Paolo idag, en snabbis bara. Men det var mysigt med en liten tripp med Léon. Sen gick jag en låååång promenad med Ingo, vår ensam tid tillsammans. Det var super skönt!


Jag är sååååååå mätt!

Adam gjorde en super god sås till maten idag

Blanda Grädde, rödvinsås och lingon....super god! Testa vettja!

I morgon ska Adam jobba....NEEEEEEEEEEEEEJ vad tråkigt! Då får vi tre som e kvar hemma gå på promenader. Hoppas att det inte regnar alltför mycket.


Jag till Adam:

Jag: Fan, magen blir ju inte mindre för varje dag som går som alla säger

Adam: Jooo du är jätte fin

Jag: Neeeh jag känner mig skabbig ju!!!!!!!!!

Adam: Men älskling jag är hemma med Léon om du vill fixa håret hos frisören..

Jag: VA?? Vadå?? jag nämde inte mitt hår?...


Tack för den älskling, då är jag skabbig i håret också...

Har satt på mig en handduk på skallen så ingen ser min utväxt....


Älskar dig Adam =)=) du e rolig du!

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards