ingopingo

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av INGO - 1 juli 2011 20:46

Vilken dag det här har varit

Besöket på sjukhuset, gick okej

skulle få vänta att ta prover tills mina järntabletter värkat mer.

Men ett samtal med henne fick mig att må bättre angående mina dåliga värden.

Men jag mår bra och det är huvudsaken

Satt hemma i lägenheten med en hungrig bäbis det knackar på dörren och där står ett blombud!.....den hade inga ben men jah DET VAR ETT BLOMBUD I ALLAFALL

Mina underbara vänner som befinner sig nere i Italien skickade en gratulation via blombud. TACK TACK CARRO OCH PAOLO! NI ÄR SÅ UNDERBARA! ÄLSKAR ER!

Åhhhh så snällt!


Mina syskon har varit med oss hela dagen, mysig dag. elliot härjade runt!

Elliot lärde sig att äta sushi  JAG VIIILL!  Kris håller Léon, min prins! 


Nu ska jag sova gott och försöka bli bättre tills i morgon

Hoppas luften kommer tillbaka, sååå varmt

Au revoir 

Av INGO - 1 juli 2011 08:14

God morgon

Eller är det fortfarande natt eller förmiddag?

Jag har ammat

ammat

ammat

ammat

konstigt att brösten sitter kvar

Men det är inget jag undrar över.... för tro mig

Jag känner det i både rygg och bröst

JAG SER DOM!

Finns det någon gräns huuuur spända och stora ett par bröst kan bli?

Tänk att folk går och opererar sina bröst till större när dom redan har stora.

Det måste gå över till ryggproblem.


Just nu ligger Léon på Adams bröst och njuter av att sova (hm....vad kul för han)

Själv så njuter jag av att äta frukost i turbofart

Tänk älskling

att i början när vi träffades höll jag in magen, snyggade till mig innan du vaknade

Satt med huvudet i en snyggvinkel

Log lite för mycket


...nu sitter jag med mammatrosor

Går som en tant med ryggont

Glasögon går före linser

Den snygga vinkeln hittar jag inte längre

....


Jag älskar det nya livet =)

Ska till sjukhuset idag och ta nya järntester, för att se om det blivit bättre.

Sen kommer syrrorna

JIPPI!

Dom har inte träffat Léon än.


ha en bra dag

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards