ingopingo

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av INGO - 3 augusti 2011 22:37

  Ännu en underbar dag med vännerna

Vi grillade tillsammans med Stina och Crister och deras dotter Polly.

Åt en massa gott. Efterätten var i min smak...smågodis=) Skulle ha ätit mer...

Tack för en fin kväll. Min fina son och jag...bara tur att jag inte ramlar över honom...tung kvinna....

  puss puss        

Så han inte fryser...hej hej    God natt

Au revoir 

Hej

Av INGO - 3 augusti 2011 07:36

Igår var vi ute hos Robert och Anna

Jätte trevligt att träffa dom och deras två barn Jazmine och Felizia.

Adam hjälpte dom att riva ner det gamla köket, så dom hann med rätt så mycket.

Jag och Anna gick på promenad och satt ute hela förmiddagen med barnen. Gjorde det vi skulle helt enkelt...äta kakor, och det gick brrrra!


Idag jobbar Adam och jag ska på en återkoll för mig

Så....jag hoppas ju att Léon sover precis då....hm

får se om Adam hinner hem


Jag sitter och matar min son och Ingo ligger och väntar för efter det brukar vi gå på promenad...vi e lite försenade idag i schemat eftersom Léon kissade på mina byxor och bajsade sen i mitt knä...blöjan läckte

Léon har börjat le mot oss mer och mer, han är nu 5 veckor och 4 dagar.

 

Jag har så himla snälla vänner! Ville bara säga det!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards