ingopingo

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av INGO - 27 augusti 2011 21:45

Vi firade Jocke idag med lite grillning hemma hos Adams mamma.

Adams mammas syrra Kina kom tillsammans med sina barn, super kul att träffa dom igen!!! Där har vi en super mamma tycker jag. Tre barn och man, började plugga för ett par år sedan. Nu är hon klar och dom klarade det tillsammans hela familjen. Jag blir så glad att dom bevisar att allt går om man bara vill! Inte lätt att leva på en "plugg"lön med tre barn, bara att hinna med.

Léon var på bra humör men den blev det lite för mycket mot slutet

En trött bäbis slocknade i bilen hem

Min Adam  Farmor och Léon  Alla sover utom jag

Hör att Ingo drömmer, då piper han några gånger.

Har precis duschat, kan ju inte lägga mig med blött  hår.

I morgon ska jag inte göra någonting, guuu vad trött jag är!

Au revoir

 

Av INGO - 27 augusti 2011 08:42

Okej

Vem har lagt brödet i kylen?...Adam skyller på mig.DET E INTE JAG!!!!!  Léon sov rätt så bra i natt

Nu sitter han och vevar med en strumpa efter att han har spytt ner soffan.

Ren tur att jag inte fick den i munnen.

Gav han en puss

han log och sen bara kom den

Gullunge          Det ska bli jätte varmt idag. Har dragit ner persiennerna så att det inte blir så varmt inomhus!

Hoppas dagen går snabbt till klockan 16, då kommer Adam hem.

Saknar honom!

Måste försöka söva ungen så mamma får ta en dusch =)

Au revoir   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards