ingopingo

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av INGO - 29 augusti 2011 16:46

Idag kom Stina och Carro över med sina barn

Vi åt chokladbollar (hemmagjorda 08:00 på morgonen) drack saft...stackars dom, men jag dricker ju inte kaffe så jag har inget sånt att bjuda på här hemma.

Milli går nu och Polly är på god väg. Léon charmade inte tjejerna, han låg och sov hela tiden dom var här.


När dom gick tog vi en långpromenad, jag var så slut i benen när vi kom hem igen. vi köpte lite hundmat till lilla Ingo.

Efter en paus tog vi oss till Polishuset och fixade pass åt Léon så han kan följa med till Barcelona =) Namnet var klart hos skattemyndigheten. Vi fick lägga honom ner så tog dom ett kort. Han hade tungan framme...gullig! =) Blir klart om ett par dagar.

Så nu ska vi bara fixa ett UV-tält som Léon kan ligga i på stranden.


Jag har även köpt en tröja...likadan som Adams syrra...tror nog att det var första gången jag härmades i hela mitt liv. Lika bra att erkänna. JA...JAG KÖPTE DEN.....JAG KÖPTE DEN JOSSAN! ÄR DU SUR??? Jag hitta den på REA =) tror att det var en sån som du har.

Så nu känns det bra att jag erkände

Trevlig kväll

Au revoir 

Av INGO - 29 augusti 2011 06:36

Varför så bökigt i natt helt plötsligt?

Så är det

Ibland vill man inte sova

Jag och Léon har tillbringat natten på soffan, han tyckte det var kul...lika kul som att köra tittut-leken med sig själv. Jag har ingen glob på ögat...bara lock liksom...trött....


Idag kommer Stina och Carro över med bebbar

Skillnaden att ses nu från förr då vi var barnlösa är tiden. Då sågs vi över en lunch som tidigast, nu blir det morgon.10 kommer dom =)

Ska bli mysigt!


Adam är ledig, han ska åka gokart idag med några kompisar, det blev inte av senast jag nämnde det. Banan var stängd pga regn.

    Gooo morgon      

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards