ingopingo

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av INGO - 14 augusti 2011 17:50

Favorit reklamen just nu!


Mamma berätta att man har satt upp "rastning förbjudet" skyltar för hundarna i deras område.

Ska man inte kunna rasta sin hund om man bor i stan längre? Ska alla få sota för att några pajas människor inte plockar upp efter sig? Hoppas att hundägare i området sparkar ner dom skyltarna någon natt, annars gör jag det. Faaan vad alla ska klaga på hundarna. Ingen som sätter upp släng inte fimpar här eller allt  krossat flas och ölflskor som man ofta ser. Det borde sättas upp "Inga bittra och sura grannar i detta område"

SKAFFA ETT LIV NI SOM VILL HA UPP FULA SKYLTAR SOM FÖRSTÖR GRÄSMATTORNA1

Jag trampade t.o.m i hundskit idag, låtsades att jag trampade på en godis plopp! Eller borde jag sätta upp en skylt och bli bitter?


Idag shoppade jag loss kläder till Léon tillsammans med mamma, nu får han lite kläder som passar, äntligen! Adam är ledig i två dagar nu, jippi!!!!

Au revoir

Av INGO - 14 augusti 2011 07:38

God morgon

En god natt för våran del ännu en gång. Hoppas på att det blir rutin

Han sover 5 timmar, vaknar, sover 3 till och som igår somnade han 3 timmar till

Ingo har haft en tuff morgon

Han ramlade ner från sängen idag, han sov så nära kanten så la han sig på rygg och sträckte på sig och BOOOM

så låg han nere på golvet

Han blev nog rädd

Han gick sakta ut ur rummet med svansen mellan benen...

Nu har han upptäckt min frukost.

Idag måste jag köpa kläder till Léon och frimärken till en bunt brev jag måste skicka iväg idag! Mamma kommer över snart så ska vi kila ner på stan.

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards