ingopingo

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av INGO - 21 augusti 2011 22:19

Hello!

Var på jakt efter en ny vagn som vi ska ha med oss till Barcelona. Vi fynda på babyproffsen idag. 1490kr en "chicco"vagn som man kan lägga en hårdlift i. Den är inte till för det men vi testa och det kommer bli skit bra. PEEERFEKT JU! Vi ville inte ha med oss vår "riktiga vagn" ifall lastarna på arlanda slänger sönder den. Dom är ju inte direkt försiktiga...

Så nu ska vi bara leta efter ett strandtält med kylsystem och solskydd med inbyggd dubbelsäng så Léon ligger skönt på stranden...Tror ni att det finns? =)


Vi har haft en helg med mycket fika och godis. I morgon börjar min "bara mat och promenad vecka"...som kommer hålla i två dagar...Men jag måste, för min mage dallrar och ger efterskalv ni vet?! Vet ni vad jag menar?

Jag går...så dallrar magen lite försent, ett efterskalv helt enkelt...och det är inte ok...Magen känns som en vattenballong, exakt samma konsistens.


Tack mormor Inger som sov över i helgen och passa Léon, så jag till och med hann få på mig lite ögonskugga tillsammans med mascaran i helgen =) riktigt läcker blev jag.


Klockan är alldeles för mycket

Adam är ute med Ingo och jag bloggar, var tvungen att lossa lite på BH:n, trycker så hårt när jag sitter ner. Mjölkbröst....jag säger bara det...så himla onaturligt.



Au revoir


Av INGO - 21 augusti 2011 13:04

Hej det e Ingo jag passar på att sitta i babysittern medans Léon sover i knät....nice!

Vad klagar bebben på när han skriker...det är ju skiiiit skönt att ligga här och gunga  Au revoir    

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards