ingopingo

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av INGO - 26 augusti 2011 21:57

Jag är så mätt

Varför finns det ingen grupp för "BAGHT" Beroende Av Godis HELA tiden

Jag känner mig som en knarkare

Kan inte sluta

Jag tog och slängde allt när vi blev för mätta

Men så hittade jag en liten familj

Mamma med sitt barn....dom kunde jag varken äta upp eller slänga...Titta på dom va oskyldigt bruna dom är...

Ska jag lacka dom och behålla dom?


Ingo väntar på att få gå sin sista kvällspromis

Léon sover och jag har precis haft ett hysteri anfall på Adam som ocuperade toan och jag är inte direkt bra på att hålla mig...måste bli bättre på dom där kniiiip övningarna som man bööör göra efter en förlossning...Men iallafall, han kom inte ut på en gång så det slutade med ett skrik och då gick han ut på en gång...han var ju inte ens på toa...irriiiiiii!!!!

Men vi är vänner nu, det varade i 1 minut sen var jag glad igen.


i morgon ska det bli sol sol sol sol hela dagen, bör jag ta vara på den? Adam jobbar så jag och grabbarna som är kvar ska väl i allafall vara ute hela dagen.

God natt

Hoppas jag inte drömmer om godis...vill aldrig mer äta det igen (ellerhur)


Au revoir

Satte in ett nytt kort på Ingo (det till höger) fint det blev va! Sitter i hallen

 

Av INGO - 26 augusti 2011 12:45

Gick ner på stan en sväng nu på morgonen

Léon behövde bodys

Så jag gick till Lindex där jag har hittat mina favoritbodys

Materialet är så mjukt och skönt. Ta 3 betala för 2 dessutom, perfekt!

Skulle behöva ha vanliga överdrags tröjor också, men det finns inga?!?!

Luva är ju snyggt men jag skulle vilja ha en utan också eftersom han ska ligga ner i vagnen, inte så skönt med luva. Jaja ska leta igen.

Tänkte kolla en sväng på kläder till mig, men han vaknade och blev hysterisk när han såg att modet på alla dockor var orange...nej då det blev varmt.

Innan jag gick ner på stan kom mamma över och gick ut med Ingo så jag slapp springa ut med han med Léon. Så när jag kom hem luktade det konstigt i köket. Då hade min kära mor lagt en bajspåse ÖPPEN på diskbänken...ÖPPEN...konstigt att det lukta.


Idag ska vi köpa godis, jag längtar lika mycket som jag längtade efter kakorna igår. Vi har varit nyttiga den här veckan, iallafall mån-ons =) tillräckligt jobbigt! Så nu skulle vi äta idag istället för i morgon för då ska vi bort.

GOOODIS!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!

Au revoir

Av INGO - 26 augusti 2011 07:03

God morgon

Efter en sömnlös natt...

Han sov så mycket igår på dagen så natten blev inte så himmelsk som den har varit.

Han sov 5 timmar först men sen vägrade han att somna om, bara några minuter hit och dit.

Sen fick jag ge mig, han ville ligga hos mig på mitt bröst.

Så när vi gick upp hade jag ett öra på bröstet.

Konturer efter hans =) Såg roligt ut!

Just nu sitter han i babysittern och slår på leksakerna.

Ingo sitter och tigger min frukost som jag strax ska käka.


Idag är det fredag, tyvärr så jobbar Adam hela helgen. Men kommer hem i bra tid.

Har inget mer planerat än en promenad som granntjejen kanske ska med på, men bara om hennes lilla Adam är frisk. I morgon blir det stor fest hos Adams mamma, hans brorsa firar sin 20-års dag. GRATTIS JOCKE!!! Vi firade han lite igår.

Jag och Adam hets åt fikabröd. Vi var såååå sugna. Jag vet inte hur mycket vi fick i oss.

Bulle, mazarin, kakor och muffins med vanlij. Mmmmmmmmmm!!!!!!


Dom talar om medelshavsvärme på TV =) jag kanske ska leta fram min bikini och gå på promenad med den på mig? Ja? vadå det kan man väl? Visa upp min "nya" hud som man fått efter en graviditet, utspänd till max och lite till. Känns degig och slapp och lite torr och...lite celluliter har nog kommit fram.

Tur att man inte ser sig själv bakifrån. Vi ska inte tala om hållningen man får när man sitter med han i famnen och matar han samtidigt som man tittar ner på honom. Gamnacke nummer ett!

UPP MED HAKAN

RAK I RYGGEN

IN MED MAGEN (det går inte)

OCH GÅ SOM OM DU ÄGER VÄRLDEN!!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards