ingopingo

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av INGO - 5 augusti 2011 19:05

Ännu en underbar dag med min familj

Vi tog en lååång promenad på förmiddagen och en ännu längre på eftermiddagen sen grillade vi på gården. Vi firade att vi hade godkänt faderskapet =)

Vi åt kött och grillade grönsaker med massor av halloumi

Vi dödade två getingar som försökte äta upp min ost...där fick dom

Var lite rädd att deras kusiner skulle hitta oss och ge igen...  Léon är som en helt annan bäbis utomhus, han älskar luft som mig =)  My litle baby boy....börjar jag sakta men säkert bli ett stort fan? Jag försöker inte att avguda som alla andra föräldrar gör....VISSSST E HAN SÖÖÖÖÖÖÖT!

Bara Adam i sitt utseende....någon som ser mig?              Au revoir  

Av INGO - 5 augusti 2011 08:09

    God morgen

Sista soldagen enligt prognosen

Gäller att njuta av dagen

Mamma och lill-syrran är i Barcelona, tog en weekend kommer hem igen på söndag! Lyckostar!

Jag gillar inte att resa men det låter bättre om jag säger så =)

Borta bra med alltid hemma bäst!

Léon är lite grinig idag precis som sin pappa...=) nej då skoja. Adam har blivit sjuk, förkyld och ont i halsen, stackars! jag är pigg!

Har kommit på att brösten läcker när jag hör Léon skrika....konstigt hur det kan bli så?


Faderskaps godkännande står på dagordningen

Får se om dom godkänner oss som föräldrar 

bäst jag hoppar in i duschen så att man luktar annat än kiss, bajs och bröstmjölk


Au revoir

Fredagsmys är det idag

Glöm inte att pussa lite extra på den ni håller kär! =)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards