ingopingo

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av INGO - 4 augusti 2011 20:57

Idag har jag varit hemma hos Annika, Magnus och deras son Adam

vi bor nästan grannar så jag tog en sväng förbi där, blev kvar i flera timmar.

Man kan ju älta på rätt bra när man har barn att prata om och båda har hund också dessutom, dubbelt upp!

Det har varit en lugn och fin dag. Adam är ledig hela helgen så vi ska ta vara på varje sekund.

I morgon ska vi godkänna faderskapet, vi borde ha gjort det för länge sen men inte haft tid där direkt efter förlossningen. Så han kommer få mitt efternamn fram tills vi gifter oss, då får vi ta ställning till vad alla vi ska heta. Vill ju att vi heter samma sak som en familj, tycker jag.

Léon Farid Edell  

Far och son sitter i soffan och myser, vilken underbar syn


Idag var stora syster på sitt första ultraljud, det visade sig vara en till kille som ligger i magen och myser. Familjen Edell kan tydligen bara leverera killar =) Så grattis Fatima och Glenn till en till son....tror det är dags i januari, så det e ett tag kvar! Elliot blir nog nöjd med en brorsa, kul! Så har dom Léon att busa med också!

Au revoir

Av INGO - 4 augusti 2011 09:26

Var hos barnmorskan igår

Har ju haft ont i 6 veckor nu

Blivit undersökt med ultraljud och gyn inget fel enligt läkarna.

Igår fick jag nog och sa att ni måste kolla om det ser normalt ut där nere

Då säger hon att när dom sydde glömde dom en slemhinna som egentligen ska vara inuti din kropp...

Är det ett skämt?

Har ingen sett en hängande bit utanför stygnen förän nu?

Svensk sjukvård är ett SKÄMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


jag ska lägga in en anmälan nu efter allt skit jag har fått genomlida.

Nu har jag fått nog. jävla slarv!!!


Nu ska jag gå på en promenad med mina älsklingar =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards