ingopingo

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av INGO - 15 augusti 2011 15:33

Léon upptäcker sin hand

Slår sig själv i huvudet ofta..tror att han egentligen vill slå framåt men det kommer ibland också när leksaker är framför honom och när man försöker pussa honom, då kan man få sig en snyting. Nyköpta kläder från Lindex har han på sig.

Ovanligt att se han med kläder då han bara haft blöja under hela sommaren =)

Ingo undrar vad vi håller på med  Adam är på upptäcksfärd, köper en ny dammsugare, behövs!

Sen har jag äntligen bokat en tid hos GYN, privatläkare. Så jag ska dit nu i augusti. Fick gå dit och boka tid eftersom jag aldrig kom fram via telefon men det gick bra det med.

Au revoir

 

Av INGO - 15 augusti 2011 08:10

Vi steker pannkakor och bacon till frukost

Smarrigt värre!

Var uppe 05.00, gick en promenad med Ingo

Spöregna i natt och mer ser det ut att komma

Léon ligger på min bröst och sover, jag försöker hålla mina ögon öppna

men det e svårt, bli så himla sömnig av hans andning, lilla myskillen.

Idag blir det städning ocg rensning på balkongen.


Nu känns det som att hösten är här

Löven börjar bli gula och det e kallt när jag går ut med hunden.

Men hoppas att solen kommer tillbaka någon dag snart. Jag hann liksom inte njuta av sommaren...men men som det ser ut nu blir jag ledig till hösten 2012 om inget jobb dyker upp! Men just nu finns det inget

Undrar om det finns något jobb där man kan ta med sig man,hund och barn!?Det skulle jag vilja. Man får starta eget.


Oj! Jag somnade sittandes =)...bäst jag går och tar lite luft

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards