ingopingo

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av INGO - 17 augusti 2011 17:11

Oj, somna efter min tur bland affärerna

Var faktiskt tvungen att ta en värktablett när jag vakna

hade sjukt ont i kroppen och fötterna

Kroppen får lida när jag måste shoppa.

Fast jag handlade ju till Léon =)

Var och hälsade på jobbet, alla var inte där men några, så det var mysigt och kul att visa upp min stora klump till son.


Vi förbereder oss för fotboll

Pappa Adam ska spela

Ska bli så mysigt att gå och titta

Fin kväll bjuds på menyn.


Appropå meny....

Har missat att äta idag..borde fixa något..hungrig! (jag kommer inte göra det)


Nu är mamma sjuk, jag och Adam har smittat henne så hon kan inte ens jobba. Då är det illa, för mamma är aldrig hemma i onödan.

Förlåt mamma!


I helgen kommer syster yster Kris, hon saknade Léon. Känns som det var hundra år sen. Men på lördag kommer hon.


Au revoir

Av INGO - 17 augusti 2011 07:24

Idag är jag själv igen, Adam jobbar

Jag,Léon och Ingo har varit på promenad

Det var så härligt för himlen var klarblå och solen sken.

Idag har Adam match, så hela familjen ska kolla! Mysigt!

Innan dess ska vi träffas nere på stan för att titta in på ticket för att se om vi kan boka resa via dom.

Kom på att vi inte har skickat in Léons namn och registrering till skatteverket,ska fixa det idag för ett pass måste göras.


Inatt gick jag upp 03:00 för att vika tvätt och lägga in allt, hurtigt va! Vill att det ska vara städat när jag vaknar! =)


Angående förlossningen, så blöder jag fortfarande, nu har det gått 7 veckor...ska bli skönt att träffa en privatläkare sista aug,så jag får hjälp av någon som har tid. Förväntar mig ett slut på den här skiten inom kort!


Léon ler så fort man tittar på han, bäst att njuta av det innan han blir tonåring...då kommer han inte le när han tittar på mig...

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards