ingopingo

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av INGO - 28 augusti 2011 22:41

Riktigt gott blev det när vi använde oss av Linas matkasse idag till middagen. Längtar tills vi ska äta resterna till lunch i morgon. 

Léon har lekt på eftermiddagen med sin nya tuggleksak. Han får hålla den borta så Ingo inte tar den...

Nu ska jag hoppa i säng

Au revoir 

Av INGO - 28 augusti 2011 12:14

Idag är det städdag

Har lagt i en tvätt och städat undan i lägenheten

Léon äter och Ingo vågar inte hoppa ner för soffan...han gav upp, nu ligger han i fönstret där han har sin säng.

Vi sov en timme mellan 10-11 mycket skönt!


Jag har märkt att jag är en väldigt rolig mamma

Han ler mot mig så fort jag säger Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

(Han gör det med alla) men som mamma ser man att det leendet som jag får från han är ju bara speciellt riktat till mig....

jooo men så e det juuuhee (uttala med gävlemål)

Nej Karima så är det inte....

Jaja men det e ju min son där kan ni inte komma och säga något!!!


Vem pratar jag med?....psyykoooo...


I morgon blir det träff med tjejerna och våra bebbar. Ska bli super skoj! Vi ska vara hemma hos mig, men om det e skapligt väder kanske vi e ute,fast jag tror att det där skapliga finvädret är över nu.Nu är det dags för alla myror att ge upp och stelna till så vi slipper se er...hatar myror...och råttor....kan inte ens skriva namnet utan att rysa...råtta....uuuuugggh....råtta.....fy skjutton.....spindel..nej det var inte lika äckligt.....råtta....FY FAAAAN VAD ÄCKLIIIIIGT!!!!!!!


Ha en bra dag

Au revoir


Syrrorna och Elliot från igår när mamma var och hälsade på dom!

Gravida Fatima till vänster och icke gravida =) Kris till höger

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards