ingopingo

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av INGO - 25 augusti 2011 07:04

Tiden går

Idag fyller Léon 2 månader =)

Och han har kommit långt

Han sitter och joddlar samtidigt som han klinkar på sitt piano och sen brukar han ställa fram frukost till oss när han känner att vi har varit snälla mot honom under natten då extra mjölk serverats...


Inte riktigt kanske.....=)

Han hickar just nu och samtidigt pendlar benen fram och tillbaka och händerna åker upp och ner. Kombinationen är nog ren tur. Han ler mot oss och gömmer sig blysamt i min famn om någon närmar sig med ett leende. Han babblar på och igår insåg jag att han kommer nog bli ett geni som alla andra föräldrar tror om sina barn, men det är ju inget man säger högt. Så jag låter det vara osagt.


Är sommaren verkligen slut än? Det tror inte jag.

Adam har bestämt sig för att ta semester i september, så tre veckor har vi snart tillsammans! Han har ju faktiskt inte haft någon semester i år.

Jag längtar!


Nu ska jag laga pannkakor och bacon till min älskling som fortfarande sover. Ingo står och håller sig för att kissa på sig. Måste ta tag i saken.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards