ingopingo

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av INGO - 30 augusti 2011 18:00

 

Jaha...då var det dags igen

Jag går in till sjukhuset och anmäler mig i kassan. Tänker betala som jag fått göra varje besök hitills. 230 kr per gång

Hon talar om för mig att jag inte behöver betala

Jaha jag har ju gjort det varje gång?

Hon svarar mig att då har det tyvärr blivit fel, man har alltid 3 mån fritt efter en förlossning...


Vad ska jag säga

Det e ingen stor grej men för mig då ALLT DOM GÖR MED MIG går fel blir det en stor grej. Dom kan alltså inte ens ta emot mig på sjukhuset på rätt sett.


Jag får träffa en läkare

hon undersöker mig och vi ser båda två en stooor klump på ultraljudsskärmen

Som jag trodde

Den "erfarna läkaren" som opererade mig senast missade bitar

SÅ NU SKA JAG BLI OPERERAD I MORGON IGEN!!

Känner mig så himla deppig och nere just nu.

Har fortfarande ont och har som sagt bitar av moderkakan kvar

Jävla läkare...jäääävla läkare. Har blivit undersökt 5 gånger med ultraljud och förns nu hittar dom vad det är?!?! Jag fick boka den här tiden själv, blev inte ens bokad på efterkoll av den senaste läkaren...hur hade det gott om jag inte hade varit på själv?

Dom har förstört mina 2 första månader med min son

Så nu hoppas jag att allt går bra i morgon...ska sövas och sen ligga kvar på sjukhuset över dagen. Hoppas att inget går fel efter det.

Slemhinnan som fortfarande gör ont ska enligt läkaren bara"sluta göra ont" Dom ska alltså inte göra något åt det...

Läkarens meningar i korthet

" Konstigt att du fick tabletter för att blodet skulle komma ut"

"Att dom inte drog öronen till sig när du blödit i 8 veckor"

"Men visst var det värt allt detta, du har väl något bra att lägga i den goda skålen"


JA GODIS och EN STOR KÄFTSMÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!

Idiot!

Ska jag vara glad för att jag fått min son och sen bara ta allt skit? Glöm det


Håll tummarna för att dom inte skrapar mig för mycket i morgon så dom förstör mig istället...då kan det påverka att kunna bli med barn igen.....fattas bara...Skrapning är ändå en risk det också


Skriver när jag kommer hem efter operationen i morgon

Adam har tagit ledigt nu för att kunna vara hemma med Lèon.


Au revoir

Av INGO - 30 augusti 2011 07:17

Trött....

Det e ju bara att glömma när man måste ta hand om en liten unge =)

Léon har somnat om och jag håller på att göra mig iordning. Ska till sjukhuset för ÄNNU en undersökning. Idag har jag förberett Adam med att jag kommer låsa fast mig själv i deras rum om jag inte får svar eller hjälp! Så han får ta hand om Léon idag. Fortfarande så går jag med smärta trots att det var 2 månader sen förlossningen. Nu får det fan va nog! Blödning har inte ens avtagit. Normalt? Skulle inte tro det.

Skriver om händelsen senare under dagen. Tänkte svänga förbi mammas jobb samtidigt och säga hej!


Annars är det tisdag och idag mina kära vänner ska ni visa era nära och kära att ni älskar dom. Så visa lite uppskattning, det får man aldrig glömma. SÅ, GÖR DET NU!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards